maanantai 27. joulukuuta 2010

The uninvited (2009)


THE UNINVITED
(usa 2009)
ohjaus: Guard veljekset
pääosissa: Emily Browning, Arielle Kebber, Elisabeth Banks

Tämä vaikuttikin vähän tutulta. Ilmankos, lopputeksteissä luki, ett on remake korealaisesta Janghwa, hongryeonista, josta muistaakseni en kans hirveesti tykänny. Oon kyllästyny tämmösiin unta ja todellisuutta sekoittaviin kauhuhömppiin.

Anna palaa kotiin mielisairaalasta äitinsä traagisen kuoleman jälkeen. Kodin on vallannut uusi äitipuoli. Anna alkaa nähdä harhoja, joissa selviää, että äitipuoli on syynä äidin kuolemaan, joten Anna alkaa miettiä siskonsa kanssa miten saisi äitipuolen pois pelistä. Mutta -tadaa- mikään ei ole sitä miltä näyttää!

3.0

imdb 6.2

3 kommenttia:

  1. mä muistan et tää oli aika keskinkertainen, alkuperäisestä tykkäsin mikäli yhdistän nyt oikeaan leffaan tämän.

    VastaaPoista
  2. Oiskohan se alkuperäinen ollut Tale of two sisters tai sinnepäin, kun nappasin vaan tuon alkuperäisen nimen tekstiini. Se oli kyllä tätä parempi, mut ei kuitenkaan parhaimmistoa mulle aasialaisista.

    VastaaPoista
  3. juu minun mielestäni se on just se. siitä taisin tykätä- sen verran nössö olen, et usein kauhuleffoja katson pienes humalassa, niin siinä on se etu, et aina ei jää ekal kerralla mieleen (joskus paljon mitään), niin sit voi katsoo uudestaan! :D jeijj

    VastaaPoista