lauantai 22. tammikuuta 2011

Parhaat hömpät viimeiseltä 10 vuodelta

Paksuna (Knocked up)
- Seth Rogen <3 Jason Segel <3

Forgetting Sarah Marshall
- Jason Segel <3

Because I said so
- Gabriel Macht <3

Rakkauden resepti (No reservations)
- hyvä käsis!

The Ugly Truth
- Gerard Butler <3 Muttei yllä top 10 -elokuvalistalle.

27 dresses
- Katherine Heigl on vaan niin hyvä (kuten Paksunakin osoitti)

Bridget Jonesit
- Darcy <3

The Proposal
- Sandra Bullock on hauska!

Two weeks notice
- Sandra Bullock pelastaa!

Notting hill on klassikko! Samoin You´ve got mail ja Love Actually! Mutta esimerkiksi Valentine´s day viime vuodelta on aika surkea.

Drew Barrymore on top 3:ssa parhaimmissa romanttisten komedioiden naisnäyttelijöissä:
Never been kissed, 50 first dates, Music and lyrics, Wedding singer

PS. I love you on "ihan ok", kirja oli parempi, elokuvasta hyvän taitaa tehdä Gerard.
17 again on ihan ok, ei kyllästy katsomaan uudelleen.
Wedding date on ihan jees. Tuli äskettäin telkkarista ja taitaa parantua ajan kanssa.
Break up on "ihan ok". Vince Vaugh on plaa.
The Holiday itkettää.
Rakastunut bestman on ihan viihdyttävä, muttei kummonen.

MUTTA kaikkien aikojen chick flick -klassikko on Patrick Dempseyn Can´t buy me love 80-luvulta. Paranee vanhetessaan!

2 kommenttia:

  1. Minä katon paljon (?) komedioita, mut en hirveesti romanttisia semmosia, joten näistä olen nähnyt vain
    -Forgetting Sarah Marshall jonka katsoin Russell Brandin takia
    -ekan Bridget Jonesin, josta en kauheesti tykänny ja VIHAAN sitä kirjana
    -samoin vihaan Monster in lawia, jonka äiti mulle armollisesti osti lahjaks
    -Notting hillistä tykkään
    -Wedding singerin oon nähnyt monesti Annen pakottamana, vaik vihaan Adam Sandleria.
    -You've got mailin oon nähny, mut en muista kuin näyttelijät, eli ei tehnyt vaikutusta
    -Love actually jätti tyhjäksi
    -Can't buy me love on mulla hyllyssä, kun A halus ostaa sen, mut ei viedä mukanaan. :D Se tuli kieltämättä katsottua aika tuhannesti pentuna.

    Ihanaa kun teit tämmöisen listan! Lisään näitä!!

    VastaaPoista
  2. Nyt, kun vertaan Monster in Lawta noihin muihin listattuihin, niin on se kyllä johonkin 27 dressesiin verrattuna ihan paska. Pitäisköhän mun poistaa se listalta! :)

    VastaaPoista